Voorbereiding Birma - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Erna B - WaarBenJij.nu Voorbereiding Birma - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Erna B - WaarBenJij.nu

Voorbereiding Birma

Door: ernavandebrug

Blijf op de hoogte en volg Erna

22 Oktober 2011 | Nederland, Groningen

Hoi allemaal!
Spannend, nog 2 nachtjes en ik ga in mijn uppie naar Birma. Alles is al in huis, hoef alleen nog te pakken. Mijn vlucht is as. maandag om 11.15 en ben 15 november weer in het land om 6:40.

Ik heb een reisverslag pagina aangemaakt. Ik heb geen idee hoe het in Birma gaat met internet ed, maar mocht ik in de gelegenheid zijn dan zal ik even een berichtje plaatsen op deze locatie! Ik hoop dat je daarbij kunt dan, want geen idee hoe dit werkt voor jullie. Zou het leuk vinden natuurlijk als je een berichtje achterlaat.....

Tot snel weer!

Kus
Erna

erna.ayamee@gmail.com

• 22 Oktober 2011 - 13:46

Carl:

Veel plezier meid. Wellicht wordt het mooie ontdekkingstocht!

• 22 Oktober 2011 - 14:53

Sara:

Erna, veel plezier nog met inpakken, voorpret en natuurlijk een goede reis gewenst! X

• 22 Oktober 2011 - 15:48

Vip:

In je uppie...wou dat ik met je meekon...wie laat jou nou in z'n uppie gaan??

• 22 Oktober 2011 - 19:34

Herman:

Goede reis en heel veel plezier toegewenst!

• 23 Oktober 2011 - 10:07

Paul:

Hoi Erna
    Heel veel plezier. Take care en we spreken elkaar snel weer!

• 23 Oktober 2011 - 17:47

Asun:

Veel plezier Erna. Geniet er van én gezond weer terug komen!! Ik zal je blog volgen. X

• 23 Oktober 2011 - 18:43

Marry:

prettige vacantie

• 23 Oktober 2011 - 19:19

Ruurd:

Hey Girl,
    Lekker de boel de boel laten en ik ben heeel benieuwd naar je ervaringen! Joegh, x

• 24 Oktober 2011 - 19:25

Bianca:

Hey You,

Ga genieten he!!!! Doen hoor. Heel veel plezier daar en ik ga je zeker volgen.

xxx

Verslag uit: Nederland, Groningen

Birma

Birma on my own. Een nieuw begin.