Vlucht met overstap - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Erna B - WaarBenJij.nu Vlucht met overstap - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Erna B - WaarBenJij.nu

Vlucht met overstap

Door: ernavandebrug

Blijf op de hoogte en volg Erna

25 Oktober 2011 | Maleisië, Kuala Lumpur

Dank jullie wel voor de reacties!!!

IK heb net een vermoeiende 10 uur achter de rug en klaar voor de overstap op singapore.
in het vliegtuig zat naast mij een dame van in de 60 en we hadden zoveel raakvlakken met elkaar dat ik bijna heel de reis heb gekletst en een heel klein beetje geslapen... Heb daarnaast veel geleerd over hoe je in kindertekeningen de problemen van kinderen kunt ontdekken. Niet dat ik daar dan iets mee ga doen...
Haar man was natuurkundige en was gek op ruimtelijk denken en had heel toevallig ook bij Philips Natlab gewerkt (ik deed daar mijn afstudeeropdracht). We raakte natuurlijk ook aan de praat. Ik heb hem verteld over mijn afstudeeropdracht en dat ik ruimtes in tetraeders moest verdelen en dat ik daar dus heel mijn afstuderen over heb gedaan. Hij dacht het in een uur wel even opgelost te hebben....gelukkig had hij niet de oplossing. Pff scheelt weer.
Zo mensen, de laatste stuk vliegen naar Birma en dan ontmoet ik de groep, hoop ik dan....EN ga ik toch eerst maar even slapen, ook al is het dan al ochtend.
Tot snel weer! Ik hoop dat het internetten gaat lukken daar.

lieve groetjes
Kus
Erna


Even nog een nieuw extra toevoeging:
heb net drie groepen ontmoet. Van djoser en uiteindelijk mijn groep. Alleen de jonge generatie geloof ik. Wonen toevallig in de buurt van Haarlem. Wel gezellige mensen met humor! En niemand heeft nog geslapen dus dat wordt een duffe boel straks :-)))

nou doegh!


  • 25 Oktober 2011 - 07:50

    Marry:

    wat gaaf nu al, groetjes marry

Verslag uit: Maleisië, Kuala Lumpur

Birma

Birma on my own. Een nieuw begin.

Recente Reisverslagen:

07 November 2011

Excursiedag buiten Mandalay

06 November 2011

Mandalay

06 November 2011

Reis door hooggebergten

29 Oktober 2011

Yangon- bago. - golden rock - Yangon

26 Oktober 2011

Nieuw reisverlag
Erna

Actief sinds 22 Okt. 2011
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 6194

Voorgaande reizen:

24 Oktober 2011 - 15 November 2011

Birma

Landen bezocht: